LovSurfing

GrazuteRoom.lt

Thursday, May 29, 2014

1.5.5. Profesionalus Klientu Aptarnavimas - Serviso psichologija


Kaip elgtis, kai ant jusu saukia

Kai jus kritikuoja, saukia, jums duodama suprasti, kad sio zmogaus problema esate jus.
Parodykite, kad isklausete ir supratote.
Tikslas - nuslopinti itampa ir priarteti prie problemos:
- neginkite saves ir jokiu budu nepulkite gindamiesi
- palaikykite vizualini kontakta
- sureaguokite i besiskundzianciojo emocijas. Pavyzdziui, "Jus man atrodote iskaudintas"
- itikinkite, kad skundas isgirstas ir suprastas. Pavyzdziui, "Tikrai, as suprantau, kad mano elgesys ..."
- tikinkite, kol saukiantysis nusiramins
- tik tai pasieke, isdestykite savo pozicija, bet tik emocijoms aprimus. Pavyzdziui, " Galbut as klydu, jus pats nuspreskite"
- paklauskite, ka galima padaryti siuo metu, norint istaisyti klaida
jeigu vel pradeda saukti, pradedame viska is pradziu.

Jeigu jus gavote viena skunda, reikia suvokti, kad jums nepatenkinti mazdaug 26 zmones.
Jus turite buti dekingas zmogui, issakiusiam kritika, juk jis suteikia informacijos, kas negerai.



Kirpejo profesionalumui didele reiksme turi ivaizdis, isvaizda, manieros. Klientai susidare apie jus nuomone, ypac pirma karta apsilanke kirpykloje. Jusu sukuosena, apranga, avalyne daro dideli poveiki kitems, turi daug itaikos jusu tiesioginiam darbui, bendrayjant su kolektyvu ir aptarnaujant klientus. Nuoseklus mokslo, ziniu siekimas labai priklauso nuo jusu paciu, nuo jusu charakterio. Ar jus stiprios valios, parodo jusu patikimumas, nurodytu uzduociu vykdymas. Kokio jusu vertybes, savidisciplina, morale, isaiskeja mokymosi laikotarpiu. Nemanykite, kad charakterislaiku begant nekoreguojamas, nekeiciamas, nes tikrai nepasieksite savo tikslu. Stenkites isryskint savo charakterio gerasias savybes ir atsikratykite ydingu bruozu (nebukite abejingi, nedarykite skubotu isvadu), nes ugdant profesine kompetencija tai labai svarbus sekmes faktorius. Kartais manoma, kad sekme - tai laimes dalykas. Laime galima paaiskinti tik tuo, kas vyksta nepriklausomai nuo musu valios, o tai ka pasiekiame sunkiu darbu, savo pastangomis, turime tik musu paciu deka.
Kai veikla teiks malonuma, suvoksite, jos tampate labai svarbus, atliekate labai reiksminga darba ir kuriate bei puoselejate grozi, tenkindami klientu poreikius. Baigus mokykla, svarbu greitai adaptuotis naujame kolektyve. Geriausiai tai pavyksta tiems mokiniams, kurie daug dirba, aptarnauja klientus, dalyvauja uzklasiniuose renginiuose, konkursuose ir papildomoje veikloje - seminaruose.
Mokydamasis busimasis kirpejas turi zinoti pagrindini tiksla - uztikrinti, kad kirpykloje zmogus jaustusi saugus ir iseitu is jos ne tik dailiai susukuotas, bei ir pagrazejes, sveikas, gerai nusiteikes.
Visais laikais labai daug demesio skiriama klientu aptarnavimo kokybei, profesionaliam darbui.

No comments:

Post a Comment