Kirpejo Menas - Profesionalus Klientu Aptarnavimas
|
1. Padekokite uz gauta pastaba ir paaiskinkite, kodel esate dekingi (zodziais ir gestais). Pavyzdziui, "esu Jums dekinga, nes nurodete mano klaida ir as galejau ja istaisyti".
Dekojant svarbu neprarasti savigarbos.
2. Atsiprasykite. Pavyzdziui, skundas gautas del kitos pamainos darbo. Pasistenkite tuoj pat girdint nepatenkintam klientui susisiekti su kitos pamainos darbuotoju telefonu.
3. Pazadekite neatideliodami imtis priemoniu istaisyti klaida. Zadekite tik tai, ka imanoma ivykdyti.
4. Gaukite daugiau informacijos. Pavyzdziui, "Ar galite suteikti informacijos, kuri padetu istaisyti musu klaida kuo greciau?"
5. Istaisykite klaida kuo skubiau
6. Patikrinkite, ar klientas patenkintas. Pavyzdziui, vadovas gali padekoti rastu, telefonu.
7. Padarykite taip, kad si klaida daugiau nepasikartotu.
Tam jus turite isanalizuoti skunda:
- kuo klientas nepatenkintas
- kas buvo negerai atlikta
- kokia klaidos priezastis
Gydome priezasti, lemusia klaida, o ne simptoma.
Kirpejo Menas - Profesionalus Klientu Aptarnavimas
|
No comments:
Post a Comment