LovSurfing

GrazuteRoom.lt

Wednesday, May 28, 2014

1.5.2. Profesionalus Klientu Aptarnavimas - Bendravimas su klientais


Kirpejui tenka nuolat bendrauti su ivairiais zmonemis. Labai daznai nuo bendravimo priklauso, kokia nuomone apie salona susidarys klientas, ar atceis cia dar karta. Klientas yra jusu svecias. Pageidautina, kad jis su malonumu prisimintu jusu salomna ir apsilankytu jame vel.

Aptarnaujant klienta butina:
1. Pasisveikinti:
- akiu kontaktas
- sypsena
- "Laba diena. Malonu jus matyti"
- laikytis pagarbaus, bet ne per didelio atstumo (gerbti kliento asmenine erdve)
2. Prisistatyti:
- Esu (vardas, pavarde), kirpeja. Klausau Jusu (arba - Kuo galeciau padeti?)"
3. Klienta aptarnauti atsizvelgiant i jo norus ir pageidavimus:
- kalbedami su klientu, santuriai gestikuliuokite
- kalbejimo tonas turetu buti malonus, "siltas", svelnus, bet nepataikaujantis, neikyrus. Kalbekite tvirtai, aiskiai, pasitinciai
- demesingai isklausykite kliento norus, pageidavimus. Pasistenkite klausyti ir girdeti tai, ka sako klientas, o ne tai, ka jums norisi isgersti
- pagelbekite klientui aiskiai pasakyti jo nora, pasgeidavima. Tikslindami pageidavimus, pasinaudokite pagalbinemis priemonemis, piesiniais, fotografijomis. Klausinekite atvirais klausimais ("kaip Jus isivaizduojate..., kas Jums patinka..., ka noretumete keisti?")
- pokalbio pradzioje venkite patarimu, pasiulymu - neissiaiskinus klientu noru, jusu pasiulymai gali netikti, nepatikti klientui
- taktiskai pasakykite savo salono paslaugu kainas. Ne visi klientai isdrista to paklausti
- aptarnaudamas klienta, bendraukite su juo, o ne su kolegemis
- baigus darba, patarkite klientui, kaip priziureti plaukus, kokia naudoti kosmetika, patarkite ja isigyti
4. Atsisveikinti:
- akiu kontaktas
- sipsena
- padeka: "Malonu, kad pas mus apsilankete. Dziaugiuosi, kad pasirinkote musu salona"
- atsisveikinimas paliekant "atviras duris": "Geros Jums dienos. Iki pasimatymo, lauksime apsilankant".

Aptarnaukite kitus taip, kaip noretumete buti aptarnautas.


Klientu tipai ir bendravimo su jais principai

Baikstus klientas
Zmogus del vienokiu ar kitokiu priezasciu nejaukiai jauciasi naujoje aplinkoje (ji gali stegti salono prabanga, tai gali buti pirmasis jo apsilankymas, jis gali netureti daug pinigu, buti atvaziaves is rajono ar siaip nerimastingas). Toks klientas vengia zvilgsnio, nedrasiai stoviniuoja, atrodo, kad noretu kazko paklausti, bet bijo, nezino prie ko prieiti, kalba tyliai, neaiskiai. Bendravimas ji gasdina.

Elgesio strategija:
Tai nera "blogas klientas". Jam reikia neikyraus padrasinimo, globos, laiko apsiprasti su aplinka. Jam galima pasiulyti pavartyti zurnalus, informuoti apie salone teikiamas paslaugas, pasiteirauti, kas jam rupetu, su kokiais pageidavimais atejo i salona. Baiksciam klientui reikia viska issamiai ir paprastai paaiskinti, jei reikia - palydeti. Kirpejas turi buti akyvesnis negu klientas, taciau neperlenkti lazdos - izulumas tik dar labiau isgasdins ir taip nejaukiai besijaucianti klienta.


Nekantrus, irzlus klientas
Tai zmogus, kuri reikia skubiai aptarnauti. Gal tiesiog skuba, gal tai jo charakterio bruozas. Ji galima atpazinti is skubotu, nekantriu judesiu, nuolatiniu raginimu paskubeti. Jis nori isskirtinio demesio ir pastangu ji aptarnaujant.

Elgisio strategija
Svarbu prisitaikyti prie tokio kliento tempo, kuo skubiau palydeti ji i reikiama vieta, suteikti norima paslauga, tikslai ir trumpai atsakyti i jo klausimus. Kirpejas turetu islaikyti vidine pusiausvyra, neparodyti nepasitenkinimo del kliento raginimo ir pastabu. Skubanti klienta reiketi is anksto informuoti, kiek gali trukti aptarnavimas, kad jis galetu ivertinti, ar gales skirti tam laiko.


No comments:

Post a Comment