Kirpejo Menas - Foreword
|
Nauju kirpyklu, grozio salonu savininkai iesko gerai ismananciu savo profesija ir versla meistru, mokanciu uzsienio kalba ir profesionaliai aptarnauti klientus.
Todel siulaikiniam kirpejui nepakanka praktiniu ziniu ir igudziu, kurios igijo mokydamasis is meistro. Kirpejui kelaim dideli reikalavimai ir juos igyvendinti gali kiekvienas, turintis noro ir sigebejimu bendrauti su zmonemis, teikti jiems paslaugas.
Kirpejai turi rupintis savo isore, kvalifikuotai pritaikyti kosmetika plaukams, patarti, kaip ja naudoti. Taigi kirpejai gali padeti ne maziau kaip psichologai.
1.5.1. Darbo ir elgesio kultura
Mandagaus elgesio taisykles, Vidine kultura, Taktas, Klientu pajautimas
1.5.2. Bendravimas su klientais
Aptarnaujant klienta butina..., Klientu tipai ir bendravimo su jais principai, Elgesio strategija
1.5.3. Pretenzijos
Kontakta padeda islaikyti vidines nuostatos, Elgesys, kuris didina kliento nepasitenkinima, sukelia konflikta, Kaip elgtis, kai klientas pareiskia pretenzijas
1.5.4. Darbo su skundais taisykles...
1.5.5. Serviso psichologija
Kaip elgtis, kai ant jusu saukia...
1.5.6. Paruosiamieji darbai...
Kirpejo Menas - Foreword
|
No comments:
Post a Comment