LovSurfing

GrazuteRoom.lt

Wednesday, September 17, 2014

Grozio Salono Verslo Planas - 4. Rinkodara


Nusprendėme įkurti grožio saloną Rietavo meste, nes ištyrę konkurentus bei potencialius vartotojus išsiaiškinome, jog šioje vietoje yra pakankama rinka atsirasti naujam grožio salonui, teikiančiam aukštos kokybės bei kainos paslaugas. Sužinojome, jog stipriausias konkurentas mūsų grožio salonui yra Rietavas, Plunges g., nes šios įmonės siūlomų prekių asortimentas yra platus bei naudojami visi keturi rėmimo elementai. Silpni konkurentai yra Rietavas, Zemaites g. ir Laisvės g. nes šių įmonių siūlomų paslaugų asortimentas yra siauras bei naudojami tik trys rėmimo elementai: reklama, asmeninis pardavimas bei pardavimų skatinimas. Taip pat išsiaiškinome, jog daugumos Antakalnio gyventojų mėnesinės pajamos siekia nuo 2501 Lt iki 4000 Lt, tad mūsų teikiamos paslaugos bus prieinamos daugumai klientų. Taigi, Antakalnyje esantys grožio salonai nėra pakankamai stiprūs konkurentai, tad mūsų naujai įkurta moderni įmonė sulauks nemažai klientų dėmesio, nes stengsis būti geresnė už konkurentus – taikys visus keturis rėmimo elementus, grožio salono paslaugų asortimentas bus platus bei paslaugų kaina atitiks kokybę.


Konkurentų analizė
Eil. Nr.
Požymiai



1.
Buveinės adresas
Rietavas, Plunges g.
Rietavas, Zemaites g.
Laisvės g. 1
2.
Įmonės dydis
Maža
Maža
Labai maza
3.
Paslaugų asortimentas
Platus
Siauras
Siauras
4.
Kainos
Aukštos
Vidutinės
Vidutinės
5.
Pateikimas
Viena
Viena
Viena
6.
Rėmimo elementai




Reklamos priemonės

Asmeninis pardavimas

Pardavimo skatinimo būdai

Ryšiai su visuomene
+

+

+

+
+

+

+

-
+

+

+

-
7.
Konkurento įvertinimas
Stiprus konkurentas
Silpnas konkurentas
Silpnas konkurentas

Taikysime prekės koncepciją, nes siekdami savo tikslų dėsime visas pastangas į paslaugų kokybės gerinimą. Didelę dalį lėšų skirsime įvairiems kursams bei seminarams, skirtiems tobulinti darbuotojų kvalifikaciją bei didinti motyvaciją. Taip pat taikysime šią koncepciją, nes Pilaitėje grožio salono paslaugų paklausa yra didesnė už pasiūlą bei konkurentų teikiamos paslaugos yra nepakankamai geros.

Įmonė teiks paslaugas tiesioginiu būdu, nes produkcijos atsargų nesusidaro, tad didmenininkų, mažmenininkų arba pramoninių platintojų paslaugų šiuo atveju neprireikia. Klientai patys ateis į grožio saloną, vyraus artimas asmeninis bendradarbiavimas tarp paslaugų teikėjo ir vartotojo.

Mūsų salono paslaugų kainos bus nustatomos į kaštus orientuotu kainos nustatymo metodu. Kadangi grožio salono aplinka yra moderni, produktai ir priemonės yra aukščiausios kokybės, tai ir kaina atitinkama.

Taikysime šias kainų strategijas:

1. Kainos ir kokybės kainų strategija – nustatydami kainą, išsiaiškinsime kokią kainos ir kokybės poziciją užima mūsų teikiama paslauga.

2. Nugriebimo strategija – iš pradžių, tik atsiradus mūsų grožio salonui, nustatysime aukštą kainą, kuri vėliau, skverbiantis į didesnę rinkos dalį mažės.

3. Galutinės kainos nustatymas – psichologinis kainų nustatymas. Paslaugų kainos bus suapvalintos.

4. Į konkurentus orientuotos kainos strategija - įvertinsime analogiškų konkurentų prekių kainas ir į tai atsižvelgiant nustatysime atitinkamas kainas.

Šiandieninės intensyvios konkurencijos sąlygomis reklama įmonėms yra labai reikalinga, nes dėl konkurentų siūlomų gana panašių paslaugų sunku sudominti potencialius pirkėjus bei išlaikyti esamus. Mūsų įmonė „GrazuteRoom“ taikys visus keturis rėmimo elementus – kurs patrauklų įmonės įvaizdį reklamuodama grožio saloną bei jo teikiamas paslaugas spaudoje, skatins pardavimus, palaikys ryšius su visuomene - naudos žiniasklaidos priemones, specialioje internetinėje svetainėje skelbs detalią informaciją apie įmonės veiklą. Dalinamose skrajutėse įmonė pateiks konkrečią informaciją apie grožio salono teikiamas paslaugas, naudojamas kosmetikos priemones bei vykdomas akcijas.

Rėmimo elementai ir priemonės
Eil. Nr.
Rėmimo elementai
Priemonės
1.
Reklama spaudoje
Žurnaluose „Moteris“, „Žmonės“, „Laima“, reklaminiai bukletai žurnale „Edita“, blogeras Konstantin Korenevskiy, pažintys portalas GrazuteRoom
2.
Pardavimų skatinimas
Daromos nuolaidos teikiamoms paslaugoms įvairiomis progomis, nuolatiniams klientams, internet pardatuve
3.
Asmeninis pardavimas
Malonus kompetentingų specialistų aptarnavimas
4.
Ryšiai su visuomene
Žiniasklaidos priemonės, internetinė svetainė  http://grazuteroom.hol.es/Kirpykla Rietavas.htm



http://korenevskiylt.blogspot.lt/2014/07/kirpejo-menas-turinys.html
grazuteroom

1 comment: