LovSurfing

GrazuteRoom.lt

Wednesday, November 2, 2011

Rietavas - Mano paskutine KOVA

Siandien bloga diena... As pralaimejau EUROPEAN COURT OF HUMAN RIGHTS !!!

Jie rase:


O, as zinau kas bus toliau!

Pirmiau jie pabandys pasodinti mus i bankrota. Jeigu saskaitos bus neprieinamos, jie susiaurins  galimybes gauti grynais ir apribos saskaitas, kuriuos sugebes patekti. Paskui pareiks saskaitas uz visus rupescius, kurias mums pridare taip, kad ismoketi jo nebus galimybes.
Kai mums nebus is ko gyventi, atims vaikucius. Sito nebus sunku, ir kelias pazistamas.
Toliau ras priezasti isvaryti mane i Rusija ir susidoroti su vaikuciais taip, kad jie nebus tureti pretenzijos del prarasto turto ir gyvenimo.
Atroda taip!!!

Nu ka gudriukai, gal jus ir laimejot, ir zinau jums pavyks susidoroti ir su manim, ir su mano maza seima. Bet sito nebus galas, ir jeigu jums neusteks jegos paskui nuzudyti  mane - sumokesite uz viska krauju!  Daug Kraujo! Prizadu! Uz visus nuostolius kuriuos man pridare, ir as zodzio laikysiuos!

Na taip, pasiruosiu paskutiniai kovai))))))
Ir tegu man padede Dievas!

Mano skundas Zmoniu Teisiu Teismas -  EUROPEAN COURT OF HUMAN RIGHTS 

Jums:
Forumas Skundai i Zmoniu Teisiu Teisma - Application form, Rus
Instrukcijos, kaip uzpildyti Foruma - Instruction, Rus 
Adresas:  European Court of Human Rights, Rus  

Mes galime padeti surinkti Irodymus, praanalizuokite Esamus Duomenis, irodyti Nusikaltima. Pasakyti tiesa -  sito gali buti negana. Bet mes mokesim! Del pagalbos kreipkites - grazina@grazuteroom.com

No comments:

Post a Comment