LovSurfing

GrazuteRoom.lt

Friday, October 29, 2010

Apple pie of sand of dough !

 For this recipe you will need:
* Apple - 1 kg
* Seedless rice - 100g
* Lemons - 1 pc.
* Nuts - 100g
* Cinnamon - to taste
 Dough:
* Flour - 1 glass
* Butter - 100g
* Powdered sugar - 4 spoons
* Egg - 1 pc.
 First, make the filling: Peel the apples, cut them into thin slices, add raisins, grind with a meat grinder (or with a blender), lemon, cinnamon and chopped nuts.
 Dough: soften the butter and mix it with powdered sugar and eggs and add flour. Mix the dough well so that there are no balls, wrap it with a film and leave it for 30-40 minutes in the refrigerator.
Roll out the dough to a thickness of 5-7 mm, cut it slightly larger than the circle of the baking dish. Then grease the mold, put an apple inside, fold the edges gently. Heat well in the oven and bake until golden brown (about 30 minutes).

 Maybe you also interested:
Cake with apples !
Cake with apple curd and cream !
Lazy cake with apples...
Apple Pie with Cheese or Cottage Cheese...
Myelin dough (fermented dough).

7 comments:

  1. Tikra Meilė Rašybos Ratukas, Dr. Obodo. Burtai pritraukti meilę, Sustabdyti santuokos nutraukimo, Santuokos Burtai, Pareikšti prarastą meilę, Pinigus ir turtingus burtai, Apsaugos burtai, vaisingumo rašybos ..Kontaktinė Info
    El. paštas: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Skambinkite,Viber ir whatsapp +2348155425481

    ReplyDelete
  2. norite grąžinti savo buvusį vaikiną, merginą, vyrą ar žmoną ar bet kurį iš artimųjų, jei jums reikalingas dvasinis dėmesys, jaučiate, kad viskas vyksta ne su jumis ir jums reikia pagalbos, norint pakeisti dalykus, pasitelkiant šį puikų žmogų Magas, puikus Meilės rašybos ratukas chubygreat@gmail.com. Savo magiška galia jis išsprendžia bet kokią problemą, su kuria, jūsų manymu, susiduriate. tiesiog susisiekite su juo nurodydami šią informaciją! el. paštu chubygreat@gmail.com arba whatsapp +2348165965904 su šia dviem detalėmis galite susisiekti su juo. Jis visada yra ir yra pasirengęs padėti jums išspręsti jūsų problemą visą gyvenimą. Radau jį tada, kai man reikėjo pagalbos susigrąžinti mano vyrą, kuris paliko mane ir kelis mėnesius išvyko pas kitą moterį, pasitelkdamas chubygreat Spell darbą aš sugebėjau jį sugrąžinti ir mes kartu gyvenome laimingi. Ačiū chubygreat, tegul Dievas toliau stiprina jūsų stiprybę ir suteikia jums išminties.

    ReplyDelete
  3. norite grąžinti savo buvusį vaikiną, merginą, vyrą ar žmoną ar bet kurį iš artimųjų, jei jums reikalingas dvasinis dėmesys, jaučiate, kad viskas vyksta ne su jumis ir jums reikia pagalbos, norint pakeisti dalykus, pasitelkiant šį puikų žmogų Magas, puikus Meilės rašybos ratukas chubygreat@gmail.com. Savo magiška galia jis išsprendžia bet kokią problemą, su kuria, jūsų manymu, susiduriate. tiesiog susisiekite su juo nurodydami šią informaciją! el. paštu chubygreat@gmail.com arba whatsapp +2348165965904 su šia dviem detalėmis galite susisiekti su juo. Jis visada yra ir yra pasirengęs padėti jums išspręsti jūsų problemą visą gyvenimą. Radau jį tada, kai man reikėjo pagalbos susigrąžinti mano vyrą, kuris paliko mane ir kelis mėnesius išvyko pas kitą moterį, pasitelkdamas chubygreat Spell darbą aš sugebėjau jį sugrąžinti ir mes kartu gyvenome laimingi. Ačiū chubygreat, tegul Dievas toliau stiprina jūsų stiprybę ir suteikia jums išminties.

    ReplyDelete
  4. Šios šventės tikrai atskleidė, koks vienišas būčiau buvęs, jei būtų pasiteisinęs siaubingo santuokos iširimo planas. Mūsų vaikai visi susitvarkė ir dabar, kai turėčiau mėgautis gyvenimu su savo vyru, jį sužavėjo jo biuro registratorė. 25 metai, praleisti santuokoje, buvo prarasti, nes kita moteris nusprendė užkerėti mano vyrą. Nusivyliau beviltiškai ir prisijungiau prie grupės moterų, kurioms padėjo daktarė Ilekhojie, komentarų. Jis man paaiškino apie mano vyrą veikiančią tamsiąją magiją, kurią prieš kelias dienas taip pat patvirtino būsimas kasatorius. Daktaras Ilekhojie papasakojo man viską, ko man reikėjo, kad sulaužyčiau tamsiąją magiją, ir per buvusias 3 dienas mano vyras pasikeitė ir pradėjo elgtis kaip koks nors išėjęs pertrauką. Jis tapo Sergiu, už kurio susituokiau prieš 25 metus. Dabar viskas normalu ir aš taip džiaugiuosi, kad per praėjusias atostogas turėjau visą šeimą. Dėkoju daktarui Ilekhojie, kad manęs nenuvylėte. Pasikalbėkite su juo apie savo santuokos problemas ir suraskite sprendimus. El. paštas: gethelp05@gmail.com arba Telefonas / Whatsapp +2348147400259

    ReplyDelete
  5. Mane atstūmė mano vyras 4 metus ir tai labai skauda, kad visą laiką buvo apleista. Susidūriau su savo vyru ir jis pasakė, kad tai neveikia ir reikia skyrybų. Jaučiausi prislėgta ir man reikėjo sprendimo, nes labai jį myliu. Internete ieškojau sprendimo ar konsultacijų ir užtikau žmonių, turinčių panašią problemą, kaip ir aš, atsiliepimų puslapį. Man pasisekė, kad moteris paliko el. laišką, kad galėčiau susisiekti, žengiau drąsų žingsnį, nes buvau tokia prislėgta ir jaučiuosi kaip mirti. Susisiekiau su daktaru Ilekhojie, kuris man atliko susitaikymo kerus, o mano vyras grįžo namo prašydamas atleidimo. Šiandien praėjo 3 mėnesiai kartu po susitaikymo burtažodžio ir mano vyras niekada nepasikeitė mylėti mane. Susisiekite su Dr Ilekhojie šiandien el. paštu: gethelp05@gmail.com arba WhatsApp / skambinkite šiuo numeriu +2348147400259

    ReplyDelete
  6. Praeityje turėjau sunkių santykių su savo vyru, dėl kurių išsiskyriau su pirmuoju vyru. Prisiminimai apie vyrą vis dar buvo manyje ir aš supratau, kaip labai jį myliu ir kaip jo pasiilgau. Tą naktį karčiai verkiau galvodama, kad praradau vyrą, kurį taip mylėjau. Paprašiau patarimo, ką daryti, o mano draugas man davė DR Ilekhojie kontaktą, konsultavau jį, nes jis daug kam padėjo susitaikyti. Vos per 4 dienas aš susidūriau su dvasinio susitaikymo maldomis su juo ir viskas mano gyvenime apsivertė į gera. Dabar vėl laimingai gyvenu su vyru, planuojame atnaujinti įžadus ir vėl susituokti. Šiandien liudiju, kad daktaras Ilekhojie yra visų problemų, susijusių su nutrūkusiais santykiais ar santuoka, sprendimas. susisiekite su juo dėl bet kokių problemų sprendimo. Whatsapp +2348147400259 arba jo el. paštu: gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Niekada nemaniau, kad vėl šypsosiuosi, kai vyras paliko mane su dviem vaikais daugiau nei metams. Visos pastangos jį sugrąžinti žlugo ir mums kilo problemų dėl ko nors susitarti. Bijojau, kad daugiau jo nebematysiu, kol internete nesutikau ponios Dora, kuri man papasakojo apie puikius daktaro Ilekhojie darbus, padėjusius daugeliui žmonių susidoroti su tokia pat problema kaip ir aš. Ji davė man savo kontaktą ir aš iš karto su juo pasikalbėjau. Daktaras Ilekhojie patikino, kad tai tik nutrūkęs mūsų ryšys, ir pažadėjo, kad susitaikius ryšys tarp manęs ir vyro bus sutvarkytas ir jis grįš pats. Kaip ir žadėjo, trečią dieną paskambino mano vyras ir paprašė grįžti namo. Aš vis dar stebiuosi šiuo stebuklu, nes jis tiesiog per daug realus, ir aš džiaugiuosi, kad patikėjau daktaru Ilekhojie, kuris man padės. Palieku jo kontaktus čia visiems, kurie turi problemų santuokoje ar santykiuose. El. paštas: gethelp05@gmail.com whatssap +2348147400259

    ReplyDelete